среда, 16. јануар 2013.

-Шта чекамо???!


-Те 1999 ми смо под НАТО бимбама постајали пепео, како земља,тако и наша свест.Али те године ми смо имали оно што данас немамо а то је принципијелност,психичка снага и инат!И из тог пепела нисмо се подигли,није се родио Феникс!Док данашња власт наслеђује претходну,када је у питању постепено предавање Косова и Метохије,Шиптари ни једног трнутка нису ни помислили да заспе:малтретирају и убијају наше људе на Космету,руше гробља,споменике,док на нашој територији на којој и постоје институције подижу споменике ОВК терористима (Прешево).Српска власт им је такође дозволила и обележавање њиховог празника ,,дана заставе'',а они нам враћају угњетавањем и оно мало живота што је остало на Космету.Е сад:моја данашња (а и будућа) тема је тај споменик;Како једна суверена држава може дозволити да нека терористичка група постави споменик палим терористима,који су нападали полицију,војску и уставни поредак Републике Србије?А ми....?Премијер Дачић је дао рок који је истекао дана 15.1.2013. у 00:00 часова,да шиптари сами уклоне споменик,у супротном ће то учинити држава.И наравно,гле чуда!Није им пало напамет да га склоне,још прете оружаним сукобом!А ми...поново остају неке тачке, и даље чутимо!Огласио се министар одбране Александар Вучић изјавом да ће га у срусшити за дан.два.ХАЈДЕ А ДА ВИДИМО,ДА ЛИ ЋЕМО ИМАТИ М..... ДА ГА СКЛОНИМО,АКО НЕ МИ КАО ДРЖАВА ВИШЕ НЕ ПОСТОЈИМО!!!!!!!

Нема коментара:

Постави коментар